FANDOM

Članak
Galerija
Scenarij

Veliki ružičasti gubitnik epizoda je druge sezone serije "Spužva Bob Skockani".

Likovi Edit

Radnja Edit

Jednog jutra pismonoša donosi Patriku paket u kojem je velik, sjajan pehar. Uzbuđen, pokazuje pehar svim prolaznicima, pa čak i meduzi, ali Spužva Bob pročita svoje ime ugravirano i shvati da je pehar namijenjen njemu. Patrik je razočaran i želi nagradu, pogotovo kad vidi stotine pehara u Spužva Bobom ormaru za nagrade. Spužva Bob mu pokušava pomoći te ga nagovori da se zaposli u Rakovoj poslastici, zbog čega Kalamarko da otkaz.

Prvi Patrikov zadatak je odnijeti hranu kupcu, ali Patrik je svaki put pojede. Spužva Bob mu da jednostavniji zadatak, javljanje na telefon, ali Patrik misli da su ljudi pogriješili broj jer traže Rakovu poslasticu. Spužva Bob mu objasni da je to ime restorana i nagovara ga da nastavi iako je Patrik već potpuno demoraliziran. Patrik uzima metlu i čisti pod restorana, ali s krivim krajem metle. Baš u tom trenutku, dostavljač dostavlja gomile nagrada Spužva Bobu. Patrik se razbjesni i histerično udara metlom o pod, pri čemu se podigne prašina i svi počnu kašljati. Patrik je očajan i misli da nikad neće osvojiti nagradu.

Spužva Bob pokuša dati Patriku jednostavan zadatak otvaranja staklenke, ali i to se pokaže teškim. Patrik je ipak uspije otvoriti, ali pomisli da ju je slomio. Kad shvati da je učinio što treba, on i Spužva Bob počnu slaviti. Idućeg dana Patrik se počne oblačiti kao Spužva Bob i oponašati ga na svaki mogući način, čak je i obojio svoju stijenu u boje ananasa. Spužva Bob stavi plastičnu ruku na roštilj i uvjeri se da ga Patrik oponaša kad se opeče. Spužva Bob ga pokušava preobratiti obrnutom psihologijom glumeći Patrika, ali Patrik kaže da je njegovo staro ja samo "veliki ružičasti gubitnik".

U Ulicu ljuštura dolazi kamion i dostavlja nagradu. Patrik misli da je nagrada ponovno za Spužva Boba, ali ispostavi se da je on nagrađen jer "nije radio ništa dulje od ikoga drugoga". Spužva Bob je zadovoljan i ponosan na Patrika, koji odlučuje obraniti naslov, odlazi u stijenu i ponovno postaje zvjezdača kakvu poznajemo.

Zanimljivosti Edit

Činjenice Edit

  • Ovo je druga epizoda u kojoj se Rakova poslastica pojavljuje bez g. Kliještića. Prva je "SB-129".
    • Međutim, za razliku od epizode "SB-129", u ovoj je epizodi g. Kliještić ipak spomenut.
  • Scena kad Patrik govori: "Ne, to je Patrik", postala je popularna na međumrežju.
  • Patrik spominje naslov epizode kad kaže da je bio "veliki ružičasti gubitnik".

Kulturne poveznice Edit

Greške Edit

  • Kad Patrik baci metlu na pod u kuhinji, ona nestaje dok pokušava otvoriti staklenku.
  • Kad Patrik oponaša Spužvu Boba, obojici im "ispadaju" špahtlice, ali nekoliko sekunda kasnije one nestaju.
  • Kad Spužva Bob postane malen, iza njega nema ništa, ali kad ga Patrik uzme, iza njega je stol.