FANDOM

Ovo je popis teorija o Spužvi Bobu Skockanom koje su obožavatelji izmislili, neodređenim redoslijedom.

7 smrtnih grijeha Edit

Vjerojatno najpoznatija teorija o Spužvi Bobu kaže da sedam glavnih likova serije, Spužva Bob, Patrik, Kalamarko, Luna, Gospodin Kliještić, Plankton i Slavko, predstavljaju sedam smrtnih grijeha navedenim u Bibliji (Mudre izreke, 6. poglavlje i Poslanica Galaćanima, 5. poglavlje), to su bahatost, škrtost, bludnost, zavist, neumjerenost u jelu i piću, srditost i lijenost.

Popis grijeha i likova koji ih predstavljaju Edit

  • Bahatost predstavlja Luna
  • Škrtost predstavlja G. Kliještić
  • Bludnost predstavlja Spužva Bob
  • Zavist predstavlja Plankton (ili u nekim teorijama Koraljka)
  • Neumjerenost u jelu i piću predstavlja Slavko (ili u nekim teorijama Gospođa Pufnić)
  • Srditost predstavlja Kalamarko
  • Lijenost predstavlja Patrik

Neki argumenti protiv ove teorije glase:

  • Spužva Bobova ljubav prema svima nije seksualna
  • Slavkov apetit je običan za puža/mačka

Nuklearno testiranje Edit

Bikini dolina je područje koje samo postoji u seriji, ali se nalazi ispod pravog otoka, Bikini Atola. U 1946. godini Bikini Atol je SAD iskoristio za nuklearno testiranje. Jedno od nuklearnih bombi se zvala "Pekar", koja je eksplodirala 27 metara pod vodom. Radi takozvanog "Pekara", Spužva Bob i njegovi prijatelji su se mutirali i dobili ruke, noge, usta, neobične vještine i razne tjelesne promjene, na primjer, Slavko se glasa kao mačak, iako je morski puž, Spužva Bob može hodati na dvije noge (i vjerojatno nije ni morska spužva, nego jednostavna spužva koja je pala u more i mutirala se), rakovi i jastozi stoje uspravno, Kalamarko je izgubio 2 kraka, Koraljkino tijelo se sasvim mutiralo, i neki likovi imaju ljudske sposobnosti kao sviranje klarineta i kuhanje. Nakon što su se mutirali, možda su se morali ponovno prilagoditi podvodnim uvjetima, što objašnjava zašto Spužva Bob i Patrik još uvijek ne mogu plivati, nisu se još prilagodili.