FANDOM

Bezdan
"Kaj je to bezdan?"

Ovaj je članak nedovršen te mu nedostaje mnogo informacija. Možete doprinijeti tako da ga nadopunite slijedeći Spužvopedijin stil.

Članak
Galerija
Scenarij

"Puhalica" je epizoda prve sezone animirane serije "Spužva Bob Skockani". U ovoj epizodi, Spužva Bob pokušava maknuti školjku iz svojeg vrta.

LikoviEdit

RadnjaEdit

[premalo vremena i previše posla, možda budem dodao kasnije, ako ne, neka netko slobodno doda umjesto mene :D]

Zanimljivosti Edit

Činjenice Edit

  • U ovoj je epizodi Kalamarko ljubičast izvan vode.
  • Ovo je dosad najkraća epizoda serijala s trajanjem od dvije minute i pedeset sekundi. U kombinaciji s "Tražimo kuhara", daje jedanaest minuta što je standardno trajanje jedne epizode.
  • U hrvatskoj inačici ove epizode, naslovna kartica uopće nije prikazana.
  • Ovo je prva epizoda producirana u 1999. godini.
  • Ova epizoda nema nikakvog dijaloga te niti jedan glasovni glumac nije uključen u njezinu produkciju.
  • Ovo je prva epizoda koja pokazuje da su Spužva Bob i Kalamarko susjedi.
    • U "Tražimo kuhara", njihove su kuće prikazane jedna do druge, no nije rečeno da su susjedi.

Ponavljajuće šale Edit

  • Spužva Bob stalno nešto otpuhuje u Kalamarkovo dvorište.

Greške Edit

  • Kad Kalamarko jede u svom vrtu, cvijet u lončanici koji se tamo nalazio je nestao.
  • Ruke Spužve Boba nakratko postaju velike dok stavlja pijesak u puhalicu, no odmah potom vraćaju se u standardnu veličinu.
    Ručerde, bre

    Velike ruke Spužve Boba

  • Nakon eksplozije puhalice, Spužva Bobov vrt pun je pijeska, no već je u idućem prizoru potpuno čist.
  • Prije nego Spužva Bob isuši ocean, Kalamarko sjedi na svom pragu, no njegova kuća nikad prije nije imala prag.
  • Kad se hrpa pijeska nalazi u Spužva Bobovom vrtu, njegovoj kući nedostaje prozor na prvom katu.