FANDOM

Članak
Galerija
Scenarij

Bezdan
"Kaj je to bezdan?"

Ovaj je članak nedovršen te mu nedostaje mnogo informacija. Možete doprinijeti tako da ga nadopunite slijedeći Spužvopedijin stil.

Karate zvijezda epizoda je sedme sezone serije "Spužva Bob Skockani". U ovoj epizodi, Patrik nauči karate i uzrokuje kaos u Bikini dolini.

Likovi Edit

Radnja Edit

Spužva Bob je u svojoj kuhinji i reže ananas koji nalikuje Slavku pomoću karate poteza. Spušta ananas na pod i daje ga Slavku, kojem se ne sviđa, ali se zato sviđa muhama. Jedna muha uleti Spužva Bobu u usta i on se počne gušiti. Patrik dolazi u kuću posuditi sir, ali shvati da se Spužva Bob guši i snažno ga udari, a muha mu izađe iz usta. Spužva Bob se zahvali Patriku što mu je spasio život, dadne mu sir i obeća mu da će učiniti bilo što za njega, a Patrik želi naučiti karate. Spužva Bob se nećka, ali Patrik ga podsjeća na dogovor i on pristaje.

Spužva Bob uči Patrika kako razbiti zid od cigli, ali Patrik se ne uspije zaustaviti i uništi štand s limunadom. Spužva Bob ga pokuša poučiti da se vrti stojeći na jednoj nozi, ali on ne uspije. Već kad je Spužva Bob htio odustati, Patrik je savršeno prepolovio zid, a zatim i čelični mač te željezni brod. Spužva Bob mu kaže da je nadaren i da je genij, ali i to da uz veliku moć dolazi i velika odgovornost, te da ne smije uništavati druge oblike života ili njihovu imovinu. Međutim, Spužva Bobu baš u tom trenutku zazvoni sat i on odlazi na posao, a Patrik počinje sve nekontrolirano sjeći, od igrica do špinata.

Dok Spužva Bob radi u Rakovoj poslastici, kupac ga ulazi i kaže da je "tip misli da je sikirica", a Spužva Bob odmah shvaća da on misli na Patrika te ga odlazi zaustaviti. U isto vrijeme, Patrik naručuje ogromni sladoled, ali košta osamdeset kuna pa ga pokuša zamijeniti za lizalicu. Sladoledar odbije i zaprijeti da će zvati policiju, pa Patrik razbije staklo i proguta sladoled, ali se previše udeblja pa biva prisiljen razbiti vrata kako bi izašao iz trgovine.

Spužva Bob dolazi do Patrika i pokušava ga zaustaviti, ali Patrikova ruka nekontrolirano siječe i uništava Bagatela market. Patrik ugleda Spužva Boba kako nepomično leži, rasplače se, odreže desnu ruku i zakune se da se nikad više neće baviti karateom. Spužva Bob se budi i oni se zagrle, a zatim poprave market. Patrik pokuša sasjeći kolica za kupnju, a Spužva Bob se naljuti. Pojavi se pravi Patrik i objasni da iz udova izrastaju nove zvjezdače. Patrikov klon nastavlja sjeći, razbija market i odlazi u grad.

Zanimljivosti Edit

Činjenice Edit

  • Kada se Spužva Bob zamalo uguši od muhe, scenarist radi poveznicu na epizodu "Zliburger".
  • Spužva Bobova karate rukavica je crvena, a Patrikova je plava.
  • "S velikom moći dolazi i velika odgovornost", Patriku je rečeno još u epizodi "Glupost vlada".

Kulturne poveznice Edit

  • Spužva Bobovo ležanje tako da mu se samo noge vide poveznica je na film "Čarobnjak iz Oza".
  • Patrikovo rezanje ruke poveznica je na Isusa Krista koji je metaforički rekao da treba odsjeći ruku ako te uvodi u napast, jer je bolje doći u raj bez ruke nego u pakao s njom.

Greške Edit

  • Kada Patrik uništi blok od cigli, Spužva Bobova se ruka čini veća no inače.