FANDOM

Članak
Galerija
Scenarij

Istina ili spužva epizoda je šeste sezone serije "Spužva Bob Skockani". U ovoj epizodi Spužva Bob i njegovi prijatelji ostanu zarobljeni u hladnjaku tijekom proslave jedanaestosedme godišnjice otvaranja Rakove poslastice.

Likovi Edit

Radnja Edit

Gusar Zakrpa je u TV emisiji i očekuje pojavljivanje Spužva Boba, no on se ne pojavi, pa se Zakrpa uputi svojim brodom na atol Bikini. U isto vrijeme Spužva Boba probudi 117 nanizanih budilica pošto je danas jedanaestosedma godišnjica otkad je g. Kliještić službeno otvorio Rakovu poslasticu. Spužva Bob se nostalgično prisjeća dana kad je prvi put probao rakburger koji mu se odmah svidio. Nakon toga govori Slavku kako nijedan pravi zaposlenik neće zakasniti na godišnjicu, pa otkrivamo kako je Spužva Bob postavio budilice u Kalamarkovu kuću. Veseo i uzbuđen, Spužva Bob odlazi na posao, ali put mu prepriječi dugačka linija gostiju kroz koju se jedva probije. U Rakovoj poslastici g. Kliještić tumači zaposlenicima da moraju paziti na sva vrata i ulaze pošto je proslava jedanaestosedme godišnjice idealna prilika Planktonu da ukrade rakburger. Istovremeno, u Prijateljskoj kantici Plankton se jada Karli kako zadnjih 50 godina niže neuspjeh za neuspjehom, dok g. Kliještić uspješno posluje i dobro zarađuje. Kako bi napokon došao do tajne formule rakburgera, Plankton se odlučuje ušuljati u Rakovu poslasticu i ukrasti je dok su svi zauzeti proslavom godišnjice.

Retrospekcija Edit

  • Nerođeni Spužva Bob jede svoj prvi rakburger
  • Spužva Bobov prvi posjet Rakovoj poslastici
  • Kalamarko spava na poslu

Činjenice Edit

Zanimljivosti Edit

Kulturne poveznice Edit

Greške Edit

  • Kada budilice zazvone, na njima piše da je 5:00 ujutro, a Spužva Bob žuri na posao.
  • Kada Spužva Bobova kuća postane živa u stilu 1930-ih, dimnjak na krovu nestaje.
  • Tijekom predstave-vjenčanja, dok Luna hoda s inćunom, njegove oči nestaju.

Ponavljajuće šale Edit

  • Likovi dolaze do raskršća i imaju više puteva kroz ventilaciju te moraju odabrati jedan.
  • Likovi se svako malo nečega prisjećaju i pritom se svi zamisle.
  • Gosti viču pred Rakovom poslasticom "hoćemo rakburgere!"