FANDOM

SlavkoCropiranPufnićVeć imam kalamarko png pa će se ovako zvati ova datotekaPartrikSpužvaBobLunaKoraljkaKliještićPlankton

Dobrodošli na Spužvopediju!

Spužvopedija (puni naziv Spužva Bob Skockani Community) najpotpunija je hrvatska enciklopedija o Spužvi Bobu dosad, koja se puni, nadograđuje i čita svaki dan! Pozivaju se svi spužvolozi, spužvaši i spužvopedisti, željni spužvancije i spužviranja, da se prispužvaju u gradnji Spužvopedije! Trenutno imamo 114 stranica i 520 datoteka, uz 2.723 izmjena. Također posjetite naše jubilarne stranice.

Za one koji ne znaju, Spužva Bob Skockani (eng. SpongeBob Squarepants) američka je animirana serija koja govori o Spužvi Bobu, spužvi koja živi pod morem u gradu po imenu Bikini Dolina. Spužva Bob živi u ananasu sa svojim pužem Slavkom. Najbolji mu je prijatelj Patrik, priglupa zvjezdača koja živi pod stijenom. Prvi mu je susjed Kalamarko, plava i mrzovoljna hobotnica. Tu je još i Luna, vjeverica s kojom Spužva Bob vježba karate i pomaže joj u znanstvenim pokusima.

Spužva Bob radi kao roštilj kuhar u restoranu Rakova poslastica, čiji je šef škrti rak, g. Kliještić. Njegov neprijatelj Plankton uvijek pokušava ukrasti tajnu formulu za rakburgere (popularne sendviče), ali ne uspijeva. Spužva Bobovi prijatelji i posao okosnica su ove popularne serije. Zasad je snimljeno 12 sezona i 241 epizoda, emitira se od svibnja 1999., a nove se epizode rade i dalje.

Sažeta povijest

Spužva Bob Skockani američka je animirana televizijska serija. Seriju je napravio bivši morski biolog Stephen Hillenburg, a prikazuje se na američkom kanalu Nickelodeonu. Od prve epizode, prikazane 1. svibnja, 1999., na TV-u je prikazano više od 200 epizoda i trenutno se prikazuje 12. sezona, prvi put prikazana 11. studenog, 2018. Serija prati pustolovine lika po kojem je serija dobila ime i njegovih raznih prijatelja u izmišljenom podmorskom gradu, Bikini dolini.

Dugometražni film, Spužva Bob Skockani film prikazan je u kinima u SAD-u po prvi put 19. studenog, 2004, nedugo nakon 3. sezone. U petoj sezoni, serijin prvi televizijski film, "Atlantida Skockantida," prikazan je po prvi put 12. studenog, 2007. nakon televizijskog maratona. U šestoj sezoni, serijin drugi televizijski film, "Istina ili kocka," prikazan je po prvi put 6. studenog, 2009.. Drugi dugometražni film, Spužva Bob Skockani: Spužva na suhom bio je prikazan u kinima u SAD-u 6. veljače, 2015., usred 9. sezone, i nedugo nakon toga (23. travnja, 2015.) je prikazan u hrvatskim kinima. Prvih osam sezona su dostupne na DVD-u za 1., 2. i 4. regiju od listopada 2017. 9. i 10. sezona su dostupne na DVD-u za 1. regiju od 15. listopada, 2019.

Hillenburg je, nedugo nakon završetka Rockova modernog života, 1996., počeo raditi na seriji. Pitao je Toma Kennyja hoće li posuditi svoj glas Spužvi Bobu, jer je znao da je Tom Kenny odličan glumac, nakon što ga je čuo na Rockovom modernom životu. Spužva Bob se trebao zvati SpongeBoy, ali to je ime već koristila tvrtka za krpe. Kad je to saznao, Hillenburg je odlučio koristiti ime "SpongeBob (Spužva Bob)." Odabrao je "Squarepants (Skockani)" kao prezime, jer se odnosilo na njegov kockasti oblik i jer je "jednostavno zvučalo fino."

Spužvijesti
Epizode

Izabrani Članak
Šaptač školjkama
Šaptač školjkama

Šaptač školjkama epizoda je jedanaeste sezone serije "Spužva Bob Skockani". U ovoj epizodi, jato školjaka uzrokuje kaos u Bikini Dolini, a Spužva Bob je jedini koji može razgovarati s njima.

Pročitaj više

Slučajna Datoteka
Kalamarkov kip

Osvježite za drugu datoteku
Koji vam je omiljeni glavni lik?
 
2
 
1
 
1
 
1
 
0
 
1
 
0
 
1
 
1
 
1

The poll was created at 19:36 on 2. prosinca 2019., and so far 9 people voted.
Korisne stvarčice

Upute 🔴 Članci 🔴 Slučajni članak 🔴 Novi članci 🔴 Nedavne promjene 🔴 Pomoć 🔴 Prijavite se

Hitno potrebne stranice

Ostale potrebne stranice možete pronaći ovdje

Discord
Ukoliko ovo vidite, JavaScript Vam je onemogućen ili DiscordIntegrator dodatak ne radi. Ukoliko je u pitanju ovo drugo, molimo kontaktirajte administratore Wikije.
Ankete
Koje vam je najdraže mjesto?
 
2
 
0
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

The poll was created at 17:36 on 2. studenoga 2019., and so far 3 people voted.
Koji vam je najdraži sporedni lik?
 
1
 
0
 
0
 
0

Koja vam je najdraža sezona?
 
0
 
0
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1
 
0
 
0
 
0

The poll was created at 18:05 on 31. listopada 2019., and so far 2 people voted.
Aktivnost
Spingblab and bootleg lookin' elsa lol
Crtići
Animirane serije

Spužva Bob SkockaniMoj mali Poni: Prijeteljstvo je ČarolijaSofija Prva

Filmovi

Crtani filmovi

Snježno KraljevstvoDisneyDisney SinkronizacijeOstale Sinkronizacije

Ako želite da vaša Wikia bude dio ovog predloška, pošaljite poruku suradniku Imjustthere na Televizijskoj Wikiji i dodati će je.